http://fantasy-meets-reality.blogspot.de/p/blog-page.html

2015-03-09

a deal?




Es ist ziemlich unhöflich, das ganze hier mit einer Frage beginnen zu lassen. Aber: Ist es in Ordnung für euch, wenn in den nächsten Wochen beziehungsweise Monaten nur Bilder kommen? Die bekomme ich noch hin. Keine allzu großen Bearbeitungen, keine großen Mengen, keine langen Geschichten. Nur Bilder. Damit dieser Blog nicht ganz ausstirbt.
Wenn ich mein Abi habe, fange ich wieder richtig an. Mit dem Sommer, mit kleinen Reisen, und ab September dann mit Spanien (so viel kann ich euch ja schon verraten - ich gehe für ein Jahr nach Andalusien). Nur momentan ist es leider zu stressig. Ich vermisse das Bloggen, nur ich komme nicht wirklich dazu.
Fotos, ist das ein Deal?

I know it isn't very polite to begin this post with a question, but: Is it okay for you if I'll only post pictures in the next weeks and months? I have no time to many ones, nor for great editing and long stories. Just pictures. So that this blog is being kept alive.
When I'll have graduated I'm going to restart. By then, it'll be summer, I'll travel and from september on I'll be in Spain for a year. But it is to stressful at the moment. I miss blogging, but I don't have enough time for it.
Just pictures, is that a deal? 

Kommentare:

  1. Nice coat and lovely pictures.

    Xoxo

    Caritrini.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. I loved your blog, I think your style is impeccable, great for possible inspirations! :)
    I stand as a follower, I hope you to see my blog and like as much as me yours !!

    Huge kisses from

    www.shinymoods.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. Nice pictures! I love your jacket! <3
    Have a nice day! Lisa♥ from liisaslovelyworld.blogspot.de

    AntwortenLöschen