http://fantasy-meets-reality.blogspot.de/p/blog-page.html

2012-08-11

Review of spring and summer

          
March - Blouse: H&M, Shorts: New Yorker

Im März habe ich mich von meinen ehemals langen Haaren getrennt - jetzt möchte ich sie so sehr zurück - und ich habe alles daran gesetzt, kurze Hosen zu tragen, um mir selbst ein Gefühl des Frühlings zu geben, obwohl noch alles auf Winter gestimmt war.
In March I said Goodbye to my once long hair - now I want it back so much - and I wanted to wear shorts to give myself the feeling of spring although it did all still look like winter.


March - Pants: H&M, shirt: pimkie, college jacket: I have got no clue.

Die erste Kugel Eis - jetzt sind es wahrscheinlich schon ein hundert, die ich dieses Jahr schon gegessen habe - und die Sonnenbrille bloß als Schmuckstück. Obwohl, in Deutschland braucht man sie nie wirklich.
The first ice cream - now I have ate hundred already I think - and sunglasses worn as jewelry, they weren't needed. Actually, you never need them here in Germany.


April - Dress: H&M

Das Kleid habe ich mir schon im Februar gekauft, in vollster Vorfreude auf den Sommer. Grüner und sommerlicher ist es auch im April noch nicht geworden. Meine Haut war schneeweiß nach den vielen Monaten ohne Sonne, und ich bin diesen Sommer irgendwie tatsächlich braun geworden, obwohl ich mich nie getraut habe, mich zu sonnen, aus Angst, einen Sonnenbrand zu bekommen.
I bought that dress in February already, absolutely looking forward summer. There wasn't much summer in April as well. My skin looked snow white after all the months without sun. This year I got a bit tanned!


April - Dress: asos, necklace: claire's

Irgendwann waren die Wiesen dann doch mit Blumen übersät und meine Sommerträume sind mit den ersten heißen Tagen wahr geworden.
Some day there were hundreds of flowers on the fields and my summer dreams got true when there were the first hot days of the year.


May - dress: asos, necklace: Bijou Brigitte

Und plötzlich hatte ich wieder Ferien, Pfingstferien - woran ich mich da noch am besten erinnern kann, war das Zeltlager.
And suddenly I had vacations again. I can remember the camping best.


June - dress: asos, necklace: Bijou Brigitte

Der neunte Juni, mein Geburtstag. Ich kann mich immer noch nicht wirklich alt nennen - vierzehn bin ich jetzt. Ich hatte einen wirklich tollen Geburtstag. Und den Kauf dieses Kleides habe ihc nie bereut. 
June 9, my birthday. I still can't say I'm old - I'm fourteen now. I've had an awesome birthday. And I'm so happy I bought that dress.


June - shorts: H&M, top: H&M, necklace: claire's


July - skirt: H&M, top: H&M, sandals: zalando

Den Rock habe ich als erstes in meinen Koffer gelegt, ich liebe ihn einfach so sehr.
This skirt was the first thing I put into my suitcase, I love it so much.


July - Shorts: Vero Moda, Top: H&M, necklace: claire's

Der Juli war nicht wirklich das, was er hätte sein sollen. Ich war manchmal kurz davor, meine Winterstiefel wieder herauszuholen.
July wasn't like I had excepted. It was so cold that I wanted to take out my winter boots.


August - Shirt: promod, jeans: Levi's

Und damit wären wir wieder in der Gegenwart - Sommerferien, Angst vor der zehnten Klasse und Hoffnung auf eine schöne Zeit in Rumänien.
And here we are in present again - summer holidays, fear of grade 10 and hope to have a great time in Romania.




Ein kleiner Rückblick vom letzten Frühling und Sommer – eine Ausrede dafür, dass ich keine neuen Bilder habe und ihr in den nächsten drei Wochen nichts von mir hören werdet. Für mich erzählen die Bilder eine Geschichte der letzten Monate, ich sehe alles wie einen Film vor mir, erinnere mich an so gut wie jeden Moment.
In meinem Zimmer schaut es aus, als wäre eine Bombe eingeschlagen – und diesmal behauptet das nicht nur meine Mutter, ich gebe es selber zu. Ganz oben liegt eine ziemlich zerfledderte Packliste. Morgen um diese Zeit werde ich in diesem unbequemen Bus sitzen und Richtung Rumänien rasen. Ich werde meine Tasche voll mit meinem Handgepäck auf meinem Schoß haben und die neuste Instyle lesen, oder doch Harry Potter. Ich werde meine Brotzeit sicherlich schon gegessen haben und mich dann über eine Tafel Schokolade hermachen.
Meine Sachen sind zum größten Teil gepackt. Sämtliche Outfits, die oben aufgelistet sind, befinden sich auch in meiner Reisetasche. Ich werde in Rumänien kein Internet haben, nur – mit etwas Glück – in Budapest. Ich bin gespannt, wie viele weitere Koffer ich mitnehmen muss, um meine Einkäufe aus Budapest mitzubringen und wie viele Speicherkarten, die vollgestopft sein werden mit Bildern.

A small review of last spring and summer – an excuse because I haven’t taken any new pictures and because I won’t post anything in the next three weeks. For me these pictures tell the story of the last months, I see anything like a movie, I remember every moment.
My room is terribly messy. Tomorrow, this time, I will be sitting in that terribly uncomfortable bus and drive away towards Romania. I will be reading the new inStyle or Harry Potter. I will have ate my food already for sure and I will go on with eating chocolate.
Most of my stuff is packed already. All outfits listed up in this post are in my suitcase. I won’t have internet in Romania, just in Budapest. I’m curious how many suitcases I will have to take to bring back all the stuff I will have bought in Budapest and how many memory cards will be full of pictures.


Kommentare:

  1. Such a great reflection on your past looks - all very pretty! :)

    Trendy Teal

    AntwortenLöschen
  2. you have a great photos ☺
    nice

    ♥,
    claireteressa.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. The 3 skirt makes me want to melt i love it!
    Cant wait to see you on my blog!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Great Pics!!! Amazing outfits!!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    AntwortenLöschen
  5. All pictures are great and with beautiful outfit. Especially love the May dress :) You look gorgeous in every pictures!

    http://www.wear2day.com/

    AntwortenLöschen
  6. Lovely combinations!
    Great pictures! you look beautiful!
    Xoxo
    Borka
    http://chicfashionworld.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. Me encanta el recopilatorio de fotos :)
    Estás guapísima en todas!!

    Besiitos desde amayaT.!
    www.amayat.com

    AntwortenLöschen
  8. Omg du bist richtig Schön ! *__*
    Würde micht total über gegenseitiges folgen freuen :3
    alle outfits sind einfach nur wundervoll :-*

    AntwortenLöschen
  9. Hi Bea! Love all those outfits! I love your jacket on the second outfit! Thanks for your comment!

    XX, Gwen
    http://leblogdegwenetseg.blospot.fr

    AntwortenLöschen
  10. Wunderschöner Blog ;)

    Love. Kimberley von http://daydreamerdaydreamer.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  11. great photo selection dear!!!many kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/

    AntwortenLöschen
  12. Lovely pics,some outfits are amazing!!

    xx
    vivesolosondosdias.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. Hi Bea, your blog is lovely. I love all the looks, my fave pic is the field one/4:D I follow you via gfc and bloglovin/20, follow back if you like.
    xx chris

    AntwortenLöschen
  14. Wow! You have a lovely blog! Love your style! I am following you on bloglovin#21 . Check me out too and follow if you like my style! I look forward to more of your posts!

    Rebecca

    www.winnipegstyle.ca

    AntwortenLöschen
  15. Loving all of the looks! :)


    STAY AWESOME
    Lots of love, Pauline
    www.xpeachie.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. love all the dresses!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  17. very nice dresses xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  18. Wonderful post dear!

    You are always welcome to check my blog and follow it if you like :)

    AntwortenLöschen
  19. you are SO BEAUTIFUL, and your style is AMAZING! :DD I am now following you, hope you can follow me too! <3

    xoxo,
    Cindy C.
    http://styleologie.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  20. lovely H&M dress. it's so chic! great blog girl :)

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  21. gorgeous pictures. Have fun :)
    Cerys ♥
    xoxo

    http://thefashionpalace.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen