http://fantasy-meets-reality.blogspot.de/p/blog-page.html

2012-05-27

The magical garden












Ja, mich gibt es auch noch – ich bin weder vom Erdboden verschluckt worden noch von irgendwelchen Monstern entführt worden (meine komische Fantasie ist immer noch vorhanden, also geht es mir gut) – ich hatte in den letzten Wochen mal wieder viel zu viel Stress in der Schule, jeden Tag, wo ich doch die Möglichkeit gehabt hätte, Fotos zu machen, hat es geregnet. Unter der Woche hatten wir warme, sonnige Tage, vor allem, wenn ich bis um halb fünf in der Schule gesessen bin, an den Wochenenden ist das Wetter augenblicklich schlecht geworden.
Jetzt habe ich wieder Ferien, ich hoffe, es wird wieder zu mehr Posts kommen. Ich fahre am nächsten Wochenende ins Zeltlager – ich habe Angst vor sämtlichen Krabbelviechern, alles, was mehr oder weniger als zwei oder vier Beine hat, ist nichts für mich, ich brauche meinen Laptop, eine weiche Matratze, einen Spiegel und noch so viel mehr. Am letzten Samstag habe ich dann Geburtstag, ich werde endlich vierzehn.
Nachdem ich meine geliebte Fotokamerakette verloren habe, musste schnell eine neue her, jetzt werde ich so gut wie jeden Tag einen Traumfänger um den Hals hängen haben. Das Kleid ist etwas lang, ich weiß, auf asos sah es viel kürzer aus – es liegt wohl doch daran, dass ich so klein bin.
Yes, I’m still existing as well – I haven’t been kidnapped by monsters or something like that (my weird fantasy is still there, so I’m okay) – I’ve had lots of stress in school again last weeks, every day I would have had time to take photos, it has rained. While I had to go to school there was sunshine and warm weather, as soon as the weekend has started the weather got bad.
Now I’m on vacations again, I hope there’ll be more posts again. Next weekend I’ll go camping – I am afraid of insects and all animals which have got more or less than 2 or 4 legs – I need my laptop, a mirror, a mattress and so many other things. On last Saturday it’s my birthday, I’ll turn 14 at least.
After losing my camera necklace I had to buy a new one right away, now I’ll wear a dream catcher as necklace. The dress is too long in some way, it looked shorter on asos – maybe it’s because I am so small.

Kommentare:

  1. Beautiful! I love your whole outfit, especially the necklace.
    Forget-me-not is my favourite flower!

    Love,
    Evamaria

    http://despite-the-style.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. wooow, die bilder sind einfach wuuuunderschön geworden!:* love it!<3
    LG, Jasmin

    AntwortenLöschen
  3. Die Bilder, das Kleid, der Garten, die Blumen... alles sieht super aus!!! Ich liebe dein Blog :)

    Liebe Grüße,

    Tanja

    AntwortenLöschen
  4. adorable, adorable, adorable!!
    I love the outfit so much ~ and the fact that you're wearing a dream catcher :)

    {love the flower pics too :) }

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for comment on my blog! You have a lovely blog and a lovely style too!
    Would you like to follow each other? :)

    http://theannelicious.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  6. i love your pictures! so fairy tale!!
    http://underfashionarrest.blogspot.com/
    http://underfashionarrest.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. thanks so much for visiting! love the cutout in the dress

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous as always!
    I love the dress and stunning necklace. The background is perfect too :)

    Enter to win a $50 voucher for Dark Horse Jewelry!
    Trendy Teal

    AntwortenLöschen
  9. love the shoulder detail on the dress!
    can't wait to see you on my blog,!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. lovely photos. you look like a fairy somehow!

    xo, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com
    ps. please join my shambala bracelets giveaway when u have time!

    AntwortenLöschen
  11. You look amazing, love your blog :) thanks so much for your kind comment, please follow back :) xxx
    cositsthebeesknees.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  12. Your pics are so wonderful!!! You have a very pretty outfit!! Thank you for your nice comment on my blog! I'm a new follower, please follow us back :)

    xx, Gwen & Seg

    AntwortenLöschen
  13. You have lovely photos :) pretty dress and dreamcatcher necklace! Happy 14th Birthday sweetie!
    Thank you for the comment and follow :) Following back!
    - Che

    style-che.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. Thank you for your comment on my blog, you look beautiful - like a little fairy! I've got bloglovin now so I'm following you on that too - hope you can do the same :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  15. Love your blue dress! It looks so pretty on you!
    And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. ahhh your so pretty, i love your background!

    AntwortenLöschen
  17. Thank you for stopping by and the lovely comment! I am your newest follower, keep in touch <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    AntwortenLöschen
  18. oh. das sind schöne aufnahmen. die bilder gefallen mir sehr gut :> *daumen hoch*

    AntwortenLöschen